Ud i det blå turen gik den 26. maj 2026 til overdrevet bag Holsted Kirke. Vores guide var Knud Andresen, som viste os mange af de skønne blomster som er fremme lige nu. Turen foregik langs åen og over den nye flotte bro. Jøren Bruun og Lajla, som har en dejlig ejendom ved overdrevet, havde inviteret os op og se deres meget smukke ejendom. Lajla serverede iskold vindruesaft - dejligt i varmen.
Kaffen nød vi ved Holsted Kirke.
Se flere billeder på linket
https://lindegaarden.gording.dk/da/billeder-2026.aspx